Frumusețea nu a fost întotdeauna 90-60-90! Cum au arătat modelele de lenjerie intimă de-a lungul anilor
Publicat pe 05.06.2014 la 14:50 Actualizat pe 05.06.2014 la 15:23
Canoanele frumuseții s-au schimbat pe măsură ce reclamele și articolele din presă au modelat societatea. Dacă în anii '40, femeile reale refuzau să pozeze doar în lenjerie, în anii '70 sutienele cu sfârcuri erau la mare căutare
Canoanele frumuseții s-au schimbat pe măsură ce reclamele și articolele din presă au modelat societatea. Dacă în anii '40, femeile reale refuzau să pozeze doar în lenjerie, în anii '70 sutienele cu sfârcuri erau la mare căutare.
În anii '50, reclamele pentru print erau extrem de sexiste, fiind considerate extrem de controversate de public în acea perioadă. Spre jumătatea anilor '60, Maidenform a lansat o campanie îndrăzneață în care femeile visau să facă lucruri periculoase purtând doar sutienul brandului.
Anii '70 au fost marcați de un exhbiționism subtil, sutienul cu sfârcuri fiind în tendințe. Femeile nu-și ascundeau formele de bărbați, dimpotrivă! Voiau să fie fixate de priviri fierbinți.
Zece ani mai târziu a început moda ședințelor foto în trei. Femeile erau îmbrăcate sumar, sperând să atragă publicul masculin care avea fantezii care mai de care mai deocheate.
Odată cu anii '90, fotomodelele au devenit mai îndrăznețe. Lima a fost printre primele fotomodele care au pozat în nimic altceva decât o pereche de cizme. Eva Herzigova a început trendul push-up, iar Îngerașii Victoria's Secret au construit modelul femeii sexy - talie de viespe, picioare lungi, decolteu generos, atitudine seducătoare.