Reinert premiază familiile inimoase în bucătărie!
Publicat pe 30.04.2015 la 14:40 Actualizat pe 30.04.2015 la 14:41
Intră în competiția „Familii inimoase în bucătărie!”, transformă codurile de pe ambalajele produselor Reinert în inimioare și poți câștiga unul din cele peste 100 de premii constând în electrocasnice pentru bucătărie sau marele premiu de „10,000 de lei pentru cele mai inimoase idei!”
Reinert România sărbătorește pe 3 Mai 2015 opt ani de la lansarea oficială în România, prilej cu care dă startul unei noi campanii promoționale dedicate consumatorilor finali.
Campania, intitulată generic “Familii inimoase în bucătărie”, se desfășoară în perioada 3 Mai - 26 Iulie 2015, la nivel național, și a fost gândită pentru a răsplăti consumatorii fideli brandului Reinert.
Pe durata campaniei sunt puse în joc 100 de premii constând în electrocasnice pentru bucătărie (3 espressoare Krups Espresseria (unul/lună), 12 maşini de făcut pâine Philips (una/săptămână), 85 sandwich makere Philips (unul/zi)), la care se adaugă marele premiu de „10.000 LEI pentru cele mai inimoase idei”. Există şi o componentă de premii „garantate” pentru primii 50 de participanţi, precum şi o serie de titluri onorifice pentru „cele mai inimoase familii în bucătărie” acordate săptămânal familiilor care înscriu cele mai multe inimioare în competiţie. Toate detaliile legate de mecanismul şi regulamentul promoţiei „Familii inimoase în bucătărie” sunt disponibile pe http://www.promotiilereinert.ro/.
În cadrul campaniei vor participa toate produsele brand Reinert disponibile la raftul cu autoservire din cadrul marilor rețele de magazine. Produsele participante vor avea aplicată pe ambalaj eticheta cu însemnele promoției în interiorul căreia se va afla un cod unic de participare, ce odată înscris pe platformahttp: http://www.promotiilereinert.ro/oferă participanților o șansă la câștig.
Printre produsele participante la campanie se regăsesc și două produse lansate recent de Reinert România, ambele din categoria produselor premium, fiind concepte unice pe piaţa locală:
„Pastete cu brânză şi viţă de vie”, un produs inovator, ce combină într-o formulă unică gustul de carne cu cel de brânză de oaie (tip ricotta) şi aroma frunzei de viţă de vie;
„Salam Parmesali” ce vine cu noutatea învelişului de parmezan, care dă savoare şi un gust deosebit produsului