Marti, 5 iulie, Happy Channel a înregistrat cea mai mare cotă de piață în Whole Day, din 2006 pâna în prezent
Publicat pe 06.07.2016 la 13:44 Actualizat pe 06.07.2016 la 14:00
O noua zi, un nou record! Happy Channel, post al Intact Media Group destinat publicului feminin cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, a înregistrat ieri, 5 iunie, cea mai mare cotă de piață din istoria postului, dar si de la lansarea Euforia TV, din 15 ianuarie 2006. Procentul de market share în Whole Day a fost de 3,5%. Și în Day Time s-a înregistrat un record de audiență pe ultimii zece ani, cu o cotă de piață de 6%, pe targetul dedicat femeilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

Antena Group
Happy Channel, post al Intact Media Group destinat publicului feminin cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, a înregistrat ieri, 5 iunie, cea mai mare cotă de piață din istoria postului, dar si de la lansarea Euforia TV, din 15 ianuarie 2006.
Procentul de market share în Whole Day a fost de 3,5%. Și în Day Time s-a înregistrat un record de audiență pe ultimii zece ani, cu o cotă de piață de 6%, pe targetul dedicat femeilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Tot în Day Time (interval orar 10,00 – 16,00), Happy Channel a ocupat locul al patrulea în topul tuturor televiziunilor.
Serialul Prizoniera Dragostei, difuzat de la ora 20,00, a avut o cotă de piață de 7,8%, aducând Happy Channel pe primul loc pe nișa dedicată femeilor. Principalul post concurent a avut doar 3% market share pe intervalul 20,00 – 20,59.
De asemenea, pe intervalul difuzării serialului Prizoniera dragostei, Happy Channel a ocupat locul al patrulea în topul tuturor televiziunilor, pe targetul 18 – 49 Urban.
Target: 18 – 49 femei Urban; 18 – 49 Urban
Sursa: Kantar Media