Marti, 5 iulie, Happy Channel a înregistrat cea mai mare cotă de piață în Whole Day, din 2006 pâna în prezent
Publicat pe 06.07.2016 la 13:44 Actualizat pe 06.07.2016 la 14:00
O noua zi, un nou record! Happy Channel, post al Intact Media Group destinat publicului feminin cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, a înregistrat ieri, 5 iunie, cea mai mare cotă de piață din istoria postului, dar si de la lansarea Euforia TV, din 15 ianuarie 2006. Procentul de market share în Whole Day a fost de 3,5%. Și în Day Time s-a înregistrat un record de audiență pe ultimii zece ani, cu o cotă de piață de 6%, pe targetul dedicat femeilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Happy Channel, post al Intact Media Group destinat publicului feminin cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, a înregistrat ieri, 5 iunie, cea mai mare cotă de piață din istoria postului, dar si de la lansarea Euforia TV, din 15 ianuarie 2006.
Procentul de market share în Whole Day a fost de 3,5%. Și în Day Time s-a înregistrat un record de audiență pe ultimii zece ani, cu o cotă de piață de 6%, pe targetul dedicat femeilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.
Tot în Day Time (interval orar 10,00 – 16,00), Happy Channel a ocupat locul al patrulea în topul tuturor televiziunilor.
Serialul Prizoniera Dragostei, difuzat de la ora 20,00, a avut o cotă de piață de 7,8%, aducând Happy Channel pe primul loc pe nișa dedicată femeilor. Principalul post concurent a avut doar 3% market share pe intervalul 20,00 – 20,59.
De asemenea, pe intervalul difuzării serialului Prizoniera dragostei, Happy Channel a ocupat locul al patrulea în topul tuturor televiziunilor, pe targetul 18 – 49 Urban.
Target: 18 – 49 femei Urban; 18 – 49 Urban
Sursa: Kantar Media