Tu iti planifici nunta la munca?
Publicat pe 30.08.2010 la 15:01 Actualizat pe 31.08.2010 la 17:04
Conform unui nou sondaj, viitoarele mirese folosesc din timpul alocat muncii pentru a-si planifica marele eveniment, informeaza Reuters.
Circa noua din zece femei au declarat ca isi fac planurile de nunta in timpul orelor de munca, insa numai o treime cred ca munca lor a fost afectata in mod negativ de acest lucru.
"Toata lumea iubeste o nunta si, atata timp cat oamenii nu sunt distrasi, ceialalti sunt dispusi sa lase productivitatea la o parte pentru dragoste", a declarat Carley Roney, editor sef la TheKnot.com.
La sondaj au participat 1.000 de femei inscrise pe TheKnot.com, WeddingChannel.com si ForbesWoman.com si s-a descoperit ca participantele consumau circa zece ore pe saptamana pentru a-si face planurile de nunta, iar circa 30% din aceste ore erau utilizate la locul de munca.
20% din femei au declarat ca mai bine de jumatate din aranjamentele pentru nunta au fost facute la munca si 41% au spus ca au rezolvat probleme oricand au putut. Numai 15% au spus ca cineva de la munca a comentat acest aspect.
"Sunt convinsa ca noua din zece viitoare mirese cred ca au realizat mai multe pentru nunta decat partenerul lor, insa, in realitate, nu sunt dispuse sa renunte la control", a spus Roney.
In ciuda faptului ca viitoarele mirese isi petrec mai mult timp alocat muncii planificand nunta, 38% din cele interogate sunt de parere ca sunt vazute mai bine la locul de munca in momentul in care se afla ca s-au logodit.
Roney este de parere ca miresele sunt mai concentrare asupra muncii odata ce au terminat cu nunta si cu luna de miere.
"Dupa nunta, oamenii se concentreaza mai mult asupra locului de munca si iau lucrurile in serios. Agonisesc pentru case, asa ca nu isi doresc sa schimbe locul de munca", a mai spus editorul sef.
Mai bine de jumatate din femeile interogate au declarat ca primesc mai mult suport din partea colegilor casatoriti sau logoditi, decat din partea colegilor singuri.
Sursa: Reuters
Foto: blog.favorsinthecity.com