Benefică sau dăunătoare? Află ce EFECTE are cafeaua asupra ficatului

Publicat pe 26.12.2014 la 00:16 Actualizat pe 26.12.2014 la 09:27

Un grup de cercetători de la „National Cancer Institute” au realizat un studiu prin care au dorit să identifice efectul exact al cafelei asupra ficatului.

Un grup de cercetători de la „National Cancer Institute” au realizat un studiu prin care au dorit să identifice efectul exact al cafelei asupra ficatului.

Astfel, ei au descoperit că numărul enzimelor anormale din ficat scade cu cât consumul de cafea este mai mare. Acest lucru se întâmplă datorită compușilor chimici care se găsesc în cafea și care au efect benefic asupra ficatului.

Cercetătorii mai spun că dacă bei mai multă cafea decât în mod normal, scazi procentul apariției unor boli precum diabetul, cancerul hepatic, boli cardiovasculare.

Studiu a fost realizat pe aproape 28.000 de oameni cu vârste de peste 20 de ani și care consumaseră cafea în ultimele 24 de ore.

În articolul Benefică sau dăunătoare? Află ce EFECTE are cafeaua asupra ficatului:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
PARTENERI
Kris Jenner, dezamăgită din cauza unui lifting facial de 100.000 de dolari. Cum au surprins-o fotografii pe vedetă
Catine.ro
Kris Jenner, dezamăgită din cauza unui lifting facial de 100.000 de dolari. Cum au surprins-o fotografii pe vedetă
Afacerea cu care Cosmin a dat lovitura, dintr-o întâmplare. Vinde kg cu 30 de lei şi nu mai face faţă cererii
observatornews.ro
Afacerea cu care Cosmin a dat lovitura, dintr-o întâmplare. Vinde kg cu 30 de lei şi nu mai face faţă cererii
Cum arată membrii trupei Animal X acum! S-au reunit după 14 ani și i-au emoționat pe fani
a1.ro
Cum arată membrii trupei Animal X acum! S-au reunit după 14 ani și i-au emoționat pe fani
Cum să păstrezi cafeaua proaspătă: sfatul experților
HelloTaste.ro
Cum să păstrezi cafeaua proaspătă: sfatul experților
Vatrushka rusească. Plăcintă tradițională cu brânză dulce
Catine
Vatrushka rusească. Plăcintă tradițională cu brânză dulce
O colecție rară de jocuri Nintendo a fost descoperită accidental. Ce valoare fantastică ar avea
useit.ro
O colecție rară de jocuri Nintendo a fost descoperită accidental. Ce valoare fantastică ar avea
Ion Ţiriac nu stă la discuţii: îi demolează vila fiului său. Motivul de zeci de milioane pentru care a luat această decizie
as.ro
Ion Ţiriac nu stă la discuţii: îi demolează vila fiului său. Motivul de zeci de milioane pentru care a luat această decizie
Plante care te pot ajuta să dormi. Pot asigura un somn mai odihnitor
MediCOOL
Plante care te pot ajuta să dormi. Pot asigura un somn mai odihnitor
Prima imagine cu Eva, fiica Alexandrei Stan! Artista este în culmea fericirii de când a născut
Spynews
Prima imagine cu Eva, fiica Alexandrei Stan! Artista este în culmea fericirii de când a născut
Cum să recunoști și să tratezi problemele de vedere la copii
DeParinti
Cum să recunoști și să tratezi problemele de vedere la copii
Beneficiile cartofilor copți asupra simptomelor diabetului. Cum pot contribui la gestionarea acestei afecțiuni cronice
MediCOOL
Beneficiile cartofilor copți asupra simptomelor diabetului. Cum pot contribui la gestionarea acestei afecțiuni cronice
Tiramisu cu lămâie și afine. O reinterpretare de sezon a celebrului desert italian
HelloTaste
Tiramisu cu lămâie și afine. O reinterpretare de sezon a celebrului desert italian
close
x