STUDIU: Limitarea consumului de băuturi îndulcite cu zahăr contribuie la prevenirea diabetului de tip 2

Publicat pe 08.07.2017 la 21:24 Actualizat pe 08.07.2017 la 21:29

Tot ce trebuie sa stii!

Limitarea consumului de băuturi îndulcite cu zahăr ar scădea în mod semnificativ riscul de apariție a diabetului de tip 2, conform rezultatelor unui studiu internațional.

O echipă de oameni de știință de la Universitatea Națională Australiană (ANU) a studiat aproximativ 40.000 de persoane din Thailanda între anii 2005 și 2013 și a descoperit că mii de cazuri de boală puteau fi prevenite anual dacă subiecții renunțau la consumul de băuturi îndulcite cu zahăr și sucuri carbogazoase.

''Peste 4.000 de cazuri de diabet de tipul 2 ar putea fi prevenite în fiecare an în rândul populației din Thailanda dacă oamenii nu ar mai bea în fiecare zi băuturi îndulcite cu zahăr'', a declarat vineri conducătoarea echipei de cercetători, Keren Papier.

''Femeile din Thailanda, care au risc dublu de diabet de tipul 2 din cauza băuturilor îndulcite cu zahăr, ar fi principalele beneficiare (ale eliminării acestora din dietă — n.r.)'', a adăugat cercetătoarea.

Citește mai departe aici:

În articolul STUDIU: Limitarea consumului de băuturi îndulcite cu zahăr contribuie la prevenirea diabetului de tip 2:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
PARTENERI
Kris Jenner, dezamăgită din cauza unui lifting facial de 100.000 de dolari. Cum au surprins-o fotografii pe vedetă
Catine.ro
Kris Jenner, dezamăgită din cauza unui lifting facial de 100.000 de dolari. Cum au surprins-o fotografii pe vedetă
Cartofii de la fast-food, duşi la analize de laborator. Rezultatele sunt surprinzătoare
observatornews.ro
Cartofii de la fast-food, duşi la analize de laborator. Rezultatele sunt surprinzătoare
Cum arată membrii trupei Animal X acum! S-au reunit după 14 ani și i-au emoționat pe fani
a1.ro
Cum arată membrii trupei Animal X acum! S-au reunit după 14 ani și i-au emoționat pe fani
Cum să păstrezi cafeaua proaspătă: sfatul experților
HelloTaste.ro
Cum să păstrezi cafeaua proaspătă: sfatul experților
Vatrushka rusească. Plăcintă tradițională cu brânză dulce
Catine
Vatrushka rusească. Plăcintă tradițională cu brânză dulce
O colecție rară de jocuri Nintendo a fost descoperită accidental. Ce valoare fantastică ar avea
useit.ro
O colecție rară de jocuri Nintendo a fost descoperită accidental. Ce valoare fantastică ar avea
Iubitul Simonei Halep dă o nouă lovitură de proporții și devine „rivalul” lui Ion Țiriac
as.ro
Iubitul Simonei Halep dă o nouă lovitură de proporții și devine „rivalul” lui Ion Țiriac
Plante care te pot ajuta să dormi. Pot asigura un somn mai odihnitor
MediCOOL
Plante care te pot ajuta să dormi. Pot asigura un somn mai odihnitor
Betty Salam, mesaj cu subînțeles. La cine face referire: „Obișnuiam să fiu geloasă”
Spynews
Betty Salam, mesaj cu subînțeles. La cine face referire: „Obișnuiam să fiu geloasă”
Cum să recunoști și să tratezi problemele de vedere la copii
DeParinti
Cum să recunoști și să tratezi problemele de vedere la copii
Beneficiile cartofilor copți asupra simptomelor diabetului. Cum pot contribui la gestionarea acestei afecțiuni cronice
MediCOOL
Beneficiile cartofilor copți asupra simptomelor diabetului. Cum pot contribui la gestionarea acestei afecțiuni cronice
Tiramisu cu lămâie și afine. O reinterpretare de sezon a celebrului desert italian
HelloTaste
Tiramisu cu lămâie și afine. O reinterpretare de sezon a celebrului desert italian
close
x