Produse naturale bazate pe formule Ayurvedice pentru 20 de ani de sănătate
Publicat pe 26.06.2014 la 22:48 Actualizat pe 27.06.2014 la 01:37
Compania Himalaya a fost infiintata in anul 1930 din dorinta de a oferi medicinei traditionale ayurvedice o infatisare contemporana prin testarea si certificarea stiintifica a proprietatilor plantelor.
Compania Himalaya a fost infiintata in anul 1930 din dorinta de a oferi medicinei traditionale ayurvedice o infatisare contemporana prin testarea si certificarea stiintifica a proprietatilor plantelor.
Portofoliul Himalaya detine peste 200 de produse farmaceutice, produse de ingrijire personala, de ingrijire pentru copii si de ingrijire pentru animale. Dupa ani de cercetare si testare au fost lansate produse ce au devenit elemente de referinta in categoria lor: Bonnisan, Mentat, Septilin, Gasex, Herbolax, Liv.52, Diabecon, Ayurslim, Cystone, Himplasia, Koflet, Diakof, Rumalaya.
CSL Behring salveaza vieti de mai bine de un secol!
O alta divizie a companiei Prisum International este CSL Behring, lider global in industria bioterapiilor pe baza de plasma. Compania CSL Behring a fost infiintata de catre
Emil von Behring, primul laureat al Premiului Nobel pentru Medicina in 1904. In timp, compania s-a specializat in furnizarea de tratamente din plasma pentru a imbunatati calitatea vietii pentru persoanele cu boli rare si grave la nivel mondial.
Vanzarile se realizeaza atat prin depozitele partenere, cat si prin intermediul farmaciilor si al magazinelor naturiste, iar vanzarile directe se deruleaza prin intermediul magazinului online: www.hboutique.ro si al lantului de magazine naturiste Esenta Plant, localizate in Bucuresti (patru locatii), Timisoara, Bacau si Onesti.
Pentru acest an, Prisum estimeaza o crestere a veniturilor la 9,2 milione euro, cu o rata de profit de 3%. Motorul afacerii sunt si astazi produsele Himalaya, a caror vanzare reprezinta 75% din cifra de afaceri a companiei.
„Visul meu a fost intotdeauna sa traiesc intr-o Romanie frumoasa, cu oameni onesti, muncitori si vrednici. Acest vis a urmat intr-un fel activitatea pe care am desfasurat-o in cei 20 de ani la societatea Prisum. Nevoia de a avea oameni frumosi, cinstiti, vrednici intr-o tara frumoasa nu poate fi realizata decat cu ajutorul sanatatii”, a declarat recent Carmen Ivan, care a reusit astfel sa sintetizeze elementele ce definesc Prisum International ca institutie si ca echipa. Orientarea catre oameni si atitudinea proactiva au stat la baza implicarii in proiecte de CSR, compania participand activ si in campanii de donare de sange, activitati culturale si evenimente sportive.
Dezvoltarea profesionala a angajatilor a fost una dintre preocuparile principale ale companiei, care a reinvestit anual o mare parte din profit in acest domeniu. Membrii echipei au fost deschizatori de drumuri in ceea ce priveste promovarea produselor fitoterapeutice, dar si a produselor inovatoare din plasma, atunci cand putine companii promovau astfel de produse si mai ales cand putini credeau in ele. Prin puterea exemplului, prin campanii de promovare, cu produse de calitate si oameni bine pregatiti, au reusit sa construiasca imaginea unei companii serioase, care vinde produse eficiente si sigure in toata Romania.