Antenele, 6% creștere în Prime Time, pe publicul comercial
Publicat pe 02.06.2016 la 17:48 Actualizat pe 02.06.2016 la 18:06
În luna mai, dezvăluirile anchetelor Gazetei Sporturilor privind situația din sistemul sanitar, campania electorală și moartea suspectă a lui Dan Condrea au fost principalele subiecte de interes pentru telespectatori, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat și ele de mare succes în rândul românilor, iar Happy Channel are creșteri de audiență uimitoare comparativ cu mai 2015, la fel și ZU TV, care a transmis live Forza ZU.
În luna mai, dezvăluirile anchetelor Gazetei Sporturilor privind situația din sistemul sanitar, campania electorală și moartea suspectă a lui Dan Condrea au fost principalele subiecte de interes pentru telespectatori, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat și ele de mare succes în rândul românilor, iar Happy Channel are creșteri de audiență uimitoare comparativ cu mai 2015, la fel și ZU TV, care a transmis live Forza ZU.
Astfel:
În mai, “Antenele” au o creştere a cotei de piaţă de 6% în Prime Time, pe publicul comercial. Divizia TV Intact este lider pe publicul comercial în Morning și Day Time.
Antena 1 are aprecieri de 17% în Prime-Time și de 8% în Whole Day, pe targetul comercial în luna mai și conduce clasamentul televiziunilor în Day Time și Morning. „iUmor”, “În puii mei” și “Chefi la cuțite” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.
Antena 3 este lider de audiență în Whole Day și Prime-Time, în luna mai, pe nișa televiziunilor de știri, pe publicul 18+. “Sinteza Zilei”, “Adevăruri ascunse” și “Exces de putere” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.
Cele mai urmărite emisiuni ale postului Antena Stars în luna mai au fost: “Star matinal e pe val”, “Star la mare fiţă” şi “Star Chef”.
Happy Channel are creșteri semnificative ale cotei de piață comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În Prime-Time şi Whole Day, postul își dublează cota de piață, iar în Morning audiența este de șase ori mai mare. “Prizoniera dragostei” și “The Glades” alcătuiesc topul celor mai urmărite seriale ale lunii mai.
ZU TV are o creștere a cotei de piață de 20% în Prime Time, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. Clasamentul celor mai urmărite emisiuni este următorul: “Forza ZU”, “Most Wanted” şi “ZU Party Romanian Tour”.