Antenele, 6% creștere în Prime Time, pe publicul comercial

Publicat pe 02.06.2016 la 17:48 Actualizat pe 02.06.2016 la 18:06

În luna mai, dezvăluirile anchetelor Gazetei Sporturilor privind situația din sistemul sanitar, campania electorală și moartea suspectă a lui Dan Condrea au fost principalele subiecte de interes pentru telespectatori, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat și ele de mare succes în rândul românilor, iar Happy Channel are creșteri de audiență uimitoare comparativ cu mai 2015, la fel și ZU TV, care a transmis live Forza ZU.

În luna mai, dezvăluirile anchetelor Gazetei Sporturilor privind situația din sistemul sanitar, campania electorală și moartea suspectă a lui Dan Condrea au fost principalele subiecte de interes pentru telespectatori, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat și ele de mare succes în rândul românilor, iar Happy Channel are creșteri de audiență uimitoare comparativ cu mai 2015, la fel și ZU TV, care a transmis live Forza ZU.

Astfel:

În mai, “Antenele” au o creştere a cotei de piaţă de 6% în Prime Time, pe publicul comercial. Divizia TV Intact este lider pe publicul comercial în Morning și Day Time.

Antena 1 are aprecieri de 17% în Prime-Time și de 8% în Whole Day, pe targetul comercial în luna mai și conduce clasamentul televiziunilor în Day Time și Morning. „iUmor”, “În puii mei” și “Chefi la cuțite” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.

Antena 3 este lider de audiență în Whole Day și Prime-Time, în luna mai, pe nișa televiziunilor de știri, pe publicul 18+. “Sinteza Zilei”, “Adevăruri ascunse” și “Exces de putere” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.

Cele mai urmărite emisiuni ale postului Antena Stars în luna mai au fost: “Star matinal e pe val”, “Star la mare fiţă” şi “Star Chef”.

Happy Channel are creșteri semnificative ale cotei de piață comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În Prime-Time şi Whole Day, postul își dublează cota de piață, iar în Morning audiența este de șase ori mai mare. “Prizoniera dragostei” și “The Glades” alcătuiesc topul celor mai urmărite seriale ale lunii mai.

ZU TV are o creștere a cotei de piață de 20% în Prime Time, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. Clasamentul celor mai urmărite emisiuni este următorul: “Forza ZU”, “Most Wanted” şi “ZU Party Romanian Tour”.

În articolul

Antenele, 6% creștere în Prime Time, pe publicul comercial

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 1 februarie 2025. Taurii trebuie să renunțe la confort. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Vremea 3 februarie - 3 martie 2025. Ultima lună de iarnă începe cu temperaturi în scădere, lapoviță și ninsori la munte
a1.ro
Iubit de unii, controversat de alții! Emil Rengle este pregătit să plece în aventura Asia Express alături de sufletul său pereche! Cum a transformat provocările în oportunități și cum a reușit să cucerească România
HelloTaste.ro
Tartă Tatin cu pere. Un desert clasic franțuzesc
Catine
Zodiile au toate șansele să primească oportunități în carieră. Care sunt zilele cheie de care trebuie să profite în 2025
useit.ro
Ceasul Apocalipsei se apropie de catastrofa globală. Câte secunde ne despart de miezul nopții
as.ro
Claudia Bavel a rupt tăcerea despre relaţia cu Iker Casillas. Fosta actriţă din filmele pentru adulţi confirmă: „Este minunat!”
MediCOOL
Ceaiuri pentru stimularea metabolismului. Cum pot sprijini procesul de slăbire
Spynews
Tzancă Uraganu și Lambada, surprinși împreună în Dubai! Cum l-a filmat blonda pe tatăl copiilor ei | FOTO
DeParinti
Cum să te pregătești pentru alăptare: sfaturi practice pentru viitoarele mame
MediCOOL
Rabia la om și la animale. Care sunt simptomele și când a fost ultimul caz în România
HelloTaste
Supă turcească de linte - Mercimek Çorbası
x