Antenele, cea mai vizionată platformă multichannel în mediul urban
Publicat pe 02.03.2016 la 17:09 Actualizat pe 02.03.2016 la 17:12
Televiziunile Grupului Intact sunt lider de audienţă pe toate intervalele orare, în rândul telespectatorilor din întreg mediul urban.
Televiziunile Grupului Intact sunt lider de audienţă pe toate intervalele orare, în rândul telespectatorilor din întreg mediul urban. Antena 3 este lider de audienţă pe toate intervalele orare, pe targetul românilor care locuiesc la oraşe şi care au vârste mai mari de 18 ani.
Antena 1 lansează, în curând, mega show-uri şi are creşteri de audienţă pe publicul comercial.
Euforia TV devine, pe 7 martie, Happy Channel, un post adresat familiei, singură staţie din România care militează pentru drepturile femeilor, sub sloganul “Tot ce vreau”. Despre toate acestea, pe larg în rândurile care urmează.
Leadership absolut pentru televiziunile Intact în zona urbană
Televiziunile Intact sunt lider de audienţă pe toate intervalele orare, în rândul telespectatorilor din mediul urban, inclusiv în Whole Day şi Prime Time.
Antenele au şi cele mai urmărite emisiuni în Day Time (10,00 – 16,00) şi în Access (16,00 – 19,00), de către telespectatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. La nivel Naţional, posturile Intact conduc clasamentul în intervale orare cheie.