Antenele, emisie HD și creșteri importante pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public
Publicat pe 05.12.2016 la 16:24 Actualizat pe 05.12.2016 la 16:45
Divizia TV Intact Media Group a marcat, in luna noiembrie, startul emisiei HD pe aparatura de ultima ora, precum si performante de audienta.
Divizia TV Intact Media Group a marcat, în luna noiembrie, startul emisiei HD pe aparatură de ultimă oră, precum și performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Din 28 noiembrie, Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV emit din noile studiori din Pipera, în cel mai avansat sistem HD. Luna noiembrie a însemnat și relansarea jurnalului de știri Observator, într-un studio spectaculos, unic în România.
La nivelul cotei de piață, televiziunile Intact Media Group sunt lider pe majoritatea intervalelor orare, atât la nivel urban cât și național.
• Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață pe cele mai multe segmente orare, dintre care Prime Time (+ 14%) și Whole Day (+5%).
• Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și Prime Time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna noiembrie 2015, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri orare.
• Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc în Whole Day, Prime Time, Day Time, Access și Late Fringe, înregistrând creșteri, față de luna noiembrie 2015, pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day ( +12% ) și Prime Time. (+17%).
Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are rezultate spectaculoase în luna noiembrie. Astfel, se înregistrează creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (comercial, urban, național).
• Target 18 – 49: audiența postului se apreciază pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole Day (+18%) și Prime Time (+26%). Cota de piață crește pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day (+25%) și Prime Time (+35%). În top emisiuni ale statiei, se află mega-producțiile Chefi la cuțite, iUmor (cu procent de leadership al pieței de 100% , respectiv 75% pe intervalul de difuzare – pe publicul 18-49), Poftiți pe la noi (Poftiți la muncă), Te cunosc de undeva, X factor și În puii mei .
• Target All Urban: Antena 1 este lider de piață în Access,(interval orar în care se difuzează emisiunea Access Direct, precum și o ediție a jurnalului de știri Observator), și înregistrează creșteri ale cotei de piață pe majoritatea sloturilor orare, între care Whole Day (+18%) și Prime Time (+24%).
• Target Național: Antena 1 este lider în intervalul Access, cota de piață evoluând pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day (+27%) și Prime Time (+30%).
Relansarea jurnalului Observator, pe 28 noiembrie, odată cu emisia HD, a adus elemente de grafică și decor spectaculoase, un ecran de 14.5 metri lungime și peste 2.5 metri înălțime, precum și tehnologie de ultimă generație, la standardele de calitate ale celor mai mari posturi de televiziune din lume.
Antena 1 a fost urmărită în luna noiembrie, la nivelul întregii zile, de 8.4 milioane de telespectatori, timp de cel puțin un minut, în timp ce www.a1.ro a avut aproape 5 milioane de unici.
Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna noiembrie pe cele mai importante intervale orare, printre care dimineața și Prime Time.
Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmarită de peste 3.8 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel national, în timp ce www.antena3.ro a avut peste 3.2 unici. În cele 11 luni scurse de la începutul anului, postul de știri este lider pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole day și Prime Time. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii noiembrie se număra Adevăruri ascunse, Punctul de întâlnire., Sinteza Zilei, În premieră cu Carmen Avram și Subiectiv.
Antena Stars, singurul post TV din România dedicat lumii mondene, a fost urmărit, în luna noiembrie, de peste 3.5 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.
Cele mai vizionate programe au fost Refresh by Oana Turcu, Alege Dragostea, VedeTop, Răi da’ buni și Capcana Seducției: Test de Fidelitate.
Happy Channel, televiziunea dedicată femeilor, are creșteri spectaculoase ale audienței, dar și ale cotei de piață comparativ cu anul trecut, atât în luna noiembrie, cât și pe întreaga perioadă de nouă luni de la lansare.
Comparativ cu luna noiembrie a anului trecut, se înregistreaza creșteri semnificative de audiență pe target-ul 18-49 Femei, postul dublându-și audiența în Whole Day și Prime Time. La nivelul cotei de piață, Happy Channel se apreciază cu 150% în Prime Time și 29% pe parcursul întregii zile. Cele mai urmărite programe ale stației au fost Elif, Dr. Hart în Bluebell, Te provoc să mă părăsești, Suits.
ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), a fost în atenția publicului în luna noiembrie cu show-uri precum: Morning ZU, Bobiceag și duba de artiști. Miezu’, Torpedoul lui Morar, Most Wanted.
Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Antena Digital, care se poziționează ca unul dintre cei mai importanți playeri din .ro, ocupând două locuri în top 10 site-uri din online-ul românesc, cu a1.ro și spynews.ro. A1.ro este liderul site-urilor de divertisment din Romania, cu peste 4,9 milioane de vizitatori unici in luna noiembrie, vizând primele locuri din clasamentul tuturor siteurilor din .ro.
Printre proiectele lunii noiembrie se numără și noua identitate AntenaPlay ce marchează transformarea prin care a trecut platforma video în cei trei ani de la lansare. Din 28 noiembrie www.observator.tv a îmbrăcat haine noi și va funcționa integrat cu redacția de știri, urmărindu-se trimiterea informației în timp real către cititori pe toate canalele digitale existente.
Aproape zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în luna noiembrie, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time numărul acestora se ridică la 7.3 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere și loialitate, apreciind contribuția fiecărui român la aceste rezultate.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Noiembrie 2016
Perioada cu care se face comparație: Noiembrie 2015.