Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul trei în topul all channels
Publicat pe 26.03.2024 la 15:33 Actualizat pe 26.03.2024 la 15:40
Happy Channel a ocupat ieri locul 3 la nivelul întregii piețe, după principalele posturi generaliste, Antena 1 și Pro TV, cu serialul-fenomen Golden Boy. Mai mult, pe ȋntregul interval Prime Time, dar și la nivelul ȋntregii zile, postul tv ocupă locul 4 ȋn top all channels.
Audiențele foarte bune înregistrate în luna martie poziționează postul pe locul 4 atât la nivelul întregii zile, cât și în Prime Time.
Producţia turcească care a atins audienţe record ȋn Turcia și care se bucură de un real succes ȋn toate ţările ȋn care este difuzată a fost cea care a plasat postul Happy pe locul 3 la nivelul ȋntregii pieţe, după principalele posturi generaliste. Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel, ȋn intervalul de difuzare Golden Boy, a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 6.4% cotă de piaţă şi 2.2 rating.
Poveștile pasionale din producţia-fenomen Golden Boy continuă ȋn fiecare luni și marţi, de la 20.00, la Happy. Trădările, minciunile, secretele și planurile de răzbunare își fac simțită prezența la fiecare pas, alături de Ferit şi Seyran, interpretaţi de Mert Ramazan Demir şi de Afra Saraçoglu, unul dintre cele mai îndrăgite cupluri ale momentului, pe micile ecrane.