Happy Channel, nou record de audienţă: leadership pe importante segmente orare
Publicat pe 24.06.2016 la 14:49 Actualizat pe 24.06.2016 la 14:55
Happy Channel, postul Intact Media Group dedicat femeilor, a fost joi lider de audienţă pe mai multe intervale orare, pe nişă din care face parte.
Happy Channel, postul Intact Media Group dedicat femeilor, a fost joi lider de audienţă pe mai multe intervale orare, pe nişă din care face parte.
Astfel, Happy a ocupat primul loc al clasamentului în intervalul Morning şi Day Time, când sunt programate producţii precum “Inima mea e a ta”, “Dreptul la fericire” (reluare), “Fiorella spune da”, “Prizonieră dragostei” (reluare) şi Happy Day (reluare).
De remarcat că, în morning, principalul competitor are o cota de piaţă de cinci ori mai mică decât cea a Happy Channel, iar în Day Time, valoarea market share a Acasă TV este la jumătate comparativ cu Happy.
De asemenea, în Day Time, Happy Channel s-a clasat în top patru televiziuni, pe nişa femeilor cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, având audienţe mai mari decât posturile de ştiri, dar şi alte televiziuni generaliste importante.
Serialul Prizoniera Dragostei a înregistrat cota de piaţă comparabilă cu cea a unui post generalist: cu 9,3% market share, Happy Channel s-a situat în vârful ierarhiei televiziunilor dedicate publicului feminin. Acasă TV a avut o cota de piaţă de trei ori mai mică.
Pe intervalul serialului din Prime-Time, Happy a ocupat locul al patrulea în topul tuturor televiziunilor.