Happy Channel, record de audiență pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor
Publicat pe 30.05.2018 la 15:22 Actualizat pe 30.05.2018 la 15:26
Happy Channel a fost lider de audiență, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor, și între orele 19:00-21:00, când telespectatorii au urmărit “A doua șansă”.
Ajuns la cel de-al patrulea sezon și difuzat în exclusivitate la postul de televiziune Happy Channel, serialul “Elif” a înregistrat, pe 29 mai, record de audiență în acest an, pe nișa stațiilor de televiziune pentru femei, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.
În intervalul 17:59-19:00, blockbusterul a atins o cotă de piață de 6.1% și un rating mediu de 1.1 procente, iar pe poziția secundă s-a aflat Film Café, cu o cotă de piață de 1.7% și un rating mediu de 0.3 procente.
Happy Channel a fost lider de audiență, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor, și între orele 19:00-21:00, când telespectatorii au urmărit “A doua șansă”, producție ce a înregistrat o cotă de piață de 3.3% și un rating mediu de 0.8 procente. Pe poziția secundă s-a situat postul Film Café, care a obținut o cotă de piață de 2.2% și un rating mediu de 0.5 procente.
Ieri, serialele turcești “Elif” și “A doua șansă” au clasat Happy Channel pe locul al patrulea în top all channels.