RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

Publicat pe 17.09.2019 la 18:09 Actualizat pe 17.09.2019 la 18:16

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor.

Ro Break, noul format de divertisment gândit de Antena 1 și agenția Three special pentru pauzele de publicitate, a fost inclus de ADC România (Art Directors Club România) în top 3 al celor mai bune campanii ale lunii august. Topul a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL și șase agenții câștigătoare.

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor. Compania de Șpriț, pentru că sprițul este una din “îndeletnicirile” preferate ale românilor și Social Mask, parte a campaniei ce atrage atenția asupra conexiunii dintre părinți și copii în era dgitală sunt doar primele două din lista temelor atinse de noua campania lansată de Antena 1. RO Break a debutat în luna august și se va desfășura pâna la sfărșitul anului.

RO Break, noua campanie de brand a Antenei 1 a fost dezvoltată în colaborare cu agenția Three Advertising, având ca punct de pornire faptul că Antena 1 este una dintre cele mai mari platforme de divertisment din țară. Pornind de la acest fapt, stația oferă conținut chiar și în timpul pauzelor de publicitate. Campania este declinată și în mediul online, acolo unde userii și telespectatorii vor găsi raspunsurile la toate întrebările legate de fiecare dintre produsele și serviciile prezentate.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Despre ADC România
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de cei 33 de membri ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

În articolul

RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 3 aprilie 2025. Taurii au parte de o perioadă interesantă. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Ce înseamnă strategia de investiţii TDF. Iancu Guda: Gândiți planul financiar pe termen lung
a1.ro
Mihai Morar, în doliu. De ce îi este recunoscător celui care s-a stins din viață: „Parcă ieri ne-am văzut...”
HelloTaste.ro
Rețetă simplă de mici de casă. Ce se pune în carnea de mici ca să iasă gustoși și suculenți
Catine
Gogoși pripite. Rețetă rapidă și delicioasă
useit.ro
Teoria „Pământului Mov” ar fi adevărată. Ce a pățit planeta noastră în trecut
as.ro
La 88 de ani, Emeric Ienei a fost inclus pe lista indemnizaţiilor de merit. Câţi bani primeşte de la statul român
MediCOOL
Beneficiile și riscurile uleiului de palmier. Care sunt utilizările sale
Spynews
Anunț ANM de ultimă oră! A fost emis cod galben de vreme severă. Zeci de județe, sub atenționare
DeParinti
Fraze comune pe care tații le spun copiilor lor și care, de fapt, sunt forme de manipulare, potrivit specialiștilor
MediCOOL
Prima oră de viață a bebelușului, ora magică. Cum poate influența sănătatea inimii nou-născutului
HelloTaste
3 rețete cu ton din conservă care te vor salva când vrei să gătești ceva rapid și gustos
close
x