RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

Publicat pe 17.09.2019 la 18:09 Actualizat pe 17.09.2019 la 18:16

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor.

Ro Break, noul format de divertisment gândit de Antena 1 și agenția Three special pentru pauzele de publicitate, a fost inclus de ADC România (Art Directors Club România) în top 3 al celor mai bune campanii ale lunii august. Topul a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL și șase agenții câștigătoare.

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor. Compania de Șpriț, pentru că sprițul este una din “îndeletnicirile” preferate ale românilor și Social Mask, parte a campaniei ce atrage atenția asupra conexiunii dintre părinți și copii în era dgitală sunt doar primele două din lista temelor atinse de noua campania lansată de Antena 1. RO Break a debutat în luna august și se va desfășura pâna la sfărșitul anului.

RO Break, noua campanie de brand a Antenei 1 a fost dezvoltată în colaborare cu agenția Three Advertising, având ca punct de pornire faptul că Antena 1 este una dintre cele mai mari platforme de divertisment din țară. Pornind de la acest fapt, stația oferă conținut chiar și în timpul pauzelor de publicitate. Campania este declinată și în mediul online, acolo unde userii și telespectatorii vor găsi raspunsurile la toate întrebările legate de fiecare dintre produsele și serviciile prezentate.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Despre ADC România
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de cei 33 de membri ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

În articolul

RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 26 aprilie 2024. Gemenii încep un proiect nou. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Reacţia unui turist belgian care a mers pentru prima dată cu Mocăniţa în Bucovina: "Doamne! Ce am făcut să merit?"
a1.ro
Ce legătură este între Anamaria Prodan și Gabriela Lucuțar. Impresara și Regina Întunericului se cunosc de mulți ani
HelloTaste.ro
Carne de porc cu legume la cuptor, perfectă pentru masa de Paște
Catine
Zodii norocoase în ziua de 26 aprilie 2024. Trei nativi care vor avea parte de reușite
useit.ro
De ce îți merge atât de greu telefonul. Experții au dezvăluit motivele reale
as.ro
Alexandra Stan s-a filmat fără sutien şi le-a pus o întrebare fanilor! Ce a vrut să afle excentrica artistă
MediCOOL
Ce este un RMN, când este indicat și cum te pregătești pentru el
Spynews
Locul accidentului în care a murit Mădălin din Olt a luat foc! Totul a fost distrus complet de flăcări: ”Din cauza...” / FOTO
DeParinti
5 semne că adolescentul este dependent de telefon
MediCOOL
Obiceiuri sănătoase pentru a trăi mult. Cum îți pot crește durata de viață
HelloTaste
7 condimente pentru carnea de miel. Ce nu trebuie să-ți lipsească pentru o masă delicioasă
x