RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

Publicat pe 17.09.2019 la 18:09 Actualizat pe 17.09.2019 la 18:16

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor.

Ro Break, noul format de divertisment gândit de Antena 1 și agenția Three special pentru pauzele de publicitate, a fost inclus de ADC România (Art Directors Club România) în top 3 al celor mai bune campanii ale lunii august. Topul a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL și șase agenții câștigătoare.

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor. Compania de Șpriț, pentru că sprițul este una din “îndeletnicirile” preferate ale românilor și Social Mask, parte a campaniei ce atrage atenția asupra conexiunii dintre părinți și copii în era dgitală sunt doar primele două din lista temelor atinse de noua campania lansată de Antena 1. RO Break a debutat în luna august și se va desfășura pâna la sfărșitul anului.

RO Break, noua campanie de brand a Antenei 1 a fost dezvoltată în colaborare cu agenția Three Advertising, având ca punct de pornire faptul că Antena 1 este una dintre cele mai mari platforme de divertisment din țară. Pornind de la acest fapt, stația oferă conținut chiar și în timpul pauzelor de publicitate. Campania este declinată și în mediul online, acolo unde userii și telespectatorii vor găsi raspunsurile la toate întrebările legate de fiecare dintre produsele și serviciile prezentate.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Despre ADC România
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de cei 33 de membri ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

În articolul

RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 22 noiembrie 2024. Racii își pot transforma pasiunile într-o sursă de venit. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
SURSE: Elena Lasconi, aproape la egalitate cu George Simion în sondaje. PSD analizează un tur 2 între Ciolacu şi şefa USR
a1.ro
Rezultate loto azi, 21 noiembrie 2024. Numerele câștigătoare la extragerile Loto 6/49, Joker, 5/40, Noroc de joi
HelloTaste.ro
Paste cu broccoli și măsline. Rețetă simplă și hrănitoare
Catine
Cheesecake cu fistic. Un desert fără coacere, cremos și colorat
useit.ro
Temperatura ideală pentru centrala termică. La cât să o setezi pentru a nu-ți încărca factura
as.ro
Cine i-a golit buzunarele celebrului milionar român care şi-a înşelat soţia 16 ani: „A fost fabulos”
MediCOOL
Expunerea la temperaturi foarte scăzute poate îmbunătăți calitatea somnului. Oamenii de știință au analizat efectele criostimulării
Spynews
Breaking news! Alina Petre a obținut un ordin de protecție pentru 5 zile împotriva celui de care s-a despărțit, dar care îi este încă soț. Vedeta se teme pentru viața ei
DeParinti
Mononucleoza infecțioasă la copii: cauze, simptome și tratament
MediCOOL
Tuberculoza: simptome, transmitere și opțiuni de tratament
HelloTaste
Muffins cu dovleac și fulgi de ovăz. Un desert gustos și aromat
x