Televiziunile Intact, creşteri importante pe publicul comercial
Publicat pe 02.09.2015 la 18:38 Actualizat pe 03.09.2015 la 11:06
Intact Media Group îşi păstrează primele locuri, pe intervale orare cheie, în intervalul ianuarie -august 2015, pe targeturi importante, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. “Antenele” au creşteri de audienţă pe toate intervalele orare în rândul publicului commercial, în primele opt luni ale anului.
Intact Media Group îşi păstrează primele locuri, pe intervale orare cheie, în intervalul ianuarie -august 2015, pe targeturi importante, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. “Antenele” au creşteri de audienţă pe toate intervalele orare în rândul publicului commercial, în primele opt luni ale anului.
Intact Media Group ianuarie – august 2015
- Televiziunile Grupului sunt lider pe două intervale orare pe publicul comercial, pe cinci intervale pe publicul All Urban și pe patru pe Național.
- Posturile Intact deţin primele locuri în Whole Day, la nivel All Urban şi Naţional, surclasând trustul concurent CME.
- În luna august, “Antenele” conduc în Day Time, pe publicul tânăr, 18 – 49 Urban.
Euforia TV
- Postul dedicat doamnelor înregistrează o spectaculoasă creştere a cotei de piaţă în Prime-Time de 120% în august 2015, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut.
- Şi în Whole Day, Euforia TV are o apreciere de 27% şi este lider de audienţă în Late Fringe pe nişa din care face parte.
- Cele mai urmărite programe ale postului sunt “Prizoniera dragostei”, urmărită în medie, de 42 000 de femei din targetul 18-49 femei urban, urmată de “Friends” şi “Curajul iubirii”.