Alte stiri
La aniversarea a 6 ani, Happy Channel lansează Săptămâna Happy şi un concurs în care poți câștiga un set de bijuterii din aur pe zi

Publicat pe 01.03.2022 la 12:30. Actualizat pe 01.03.2022 la 16:24

Ziua Internaţională a Femeii coincide cu ziua în care postul de televiziune Happy Channel împlineşte şase ani de când a intrat pe piaţa televiziunilor dedicate femeilor, şase ani de poveşti care inspiră şi captivează. Cu această ocazie, încă de pe 1 martie, Happy Channel lansează Săptămâna Happy şi un concurs în care telespectatorii vor putea câştiga zilnic seturi de bijuterii din aur.

Happy Channel lansează Săptămâna Happy

Happy Channel

La aniversarea a şase ani de când a intrat pe piaţa televiziunilor dedicate femeilor, Happy Channel le oferă telespectatorii motive în plus ca să fie Happy, în fiecare zi, şi lansează un concurs în care telespectatorii vor putea câştiga zilnic seturi de bijuterii din aur. Tot ceea ce trebuie să facă aceştia este să prindă indiciile din cadrul emisiunilor CulTour şi din serialul de la ora 20:00, în perioada 1-8 martie, şi să le înscrie pe concurs.tvhappy.ro , răspunzând şi la întrebarea “Ce te face să fii Happy în fiecare zi?”. Cel mai creativ răspuns va fi premiat zilnic cu câte un set de bijuterii din aur.

Întreaga săptămână, de luni până vineri, de la 17:30, Happy Channel le va aduce telespectatorilor ediţii speciale ale emisiunii CulTour, dedicate femeii şi feminităţii. Camelia Potec, Laura Cosoi, Dana Rogoz, Ioana Ginghină, Carmen Uscatu şi Oana Gheorghiu, fondatoarele Asociaţiei Dăruieşte Viaţa, Alina Puşcaş li se vor alătura Cristinei Ciobănaşu şi lui Vlad Gherman şi le vor împărtăşi poveştile lor emoţionante şi experienţele lor de viaţă telespectatorilor Happy Channel. Săptămâna Happy se va încheia cu un interviu-surpriză pentru telespectatoarele Happy Channel: Criss Ciobănaşu va merge pe platoul Observator pentru un interviu de colecţie cu jurnalistul Marius Pancu.

La aniversarea a 6 ani de existenţă pe piaţa media, Happy Channel a înregistrat creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă, pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Postul TV s-a impus ca lider de audienţă la nivelul categoriei din care face parte, pe Whole Day, Prime Time, Morning, Day time şi Access. Mai mult, acesta a reuşit o poziţionare foarte bună la nivelul pieţei, în Prime Time, Happy clasându-se pe locul 4 în top all channels.

În articolul

La aniversarea a 6 ani, Happy Channel lansează Săptămâna Happy şi un concurs în care poți câștiga un set de bijuterii din aur pe zi

:
Share pe Facebook Share pe WhatsApp