Happy People
Jennifer Lopez și-a promovat noul film "Marry Me" într-o pereche de pantofi creați în România. Cum arată încălțările care au făcut furori

Publicat pe 08.02.2022 la 17:35. Actualizat pe 10.02.2022 la 13:56

Jennifer Lopez a atras recent atenția asupra sa după ce a purtat pentru promovarea filmului “Marry Me” o pereche de pantofi creați de un brand românesc. Încălțările decupate au fost considerate ca un reper de stil pentru femeile cu venituri mari de peste Ocean și singurele accesorii care “au furat spectacolul”.

Jennifer Lopez

Getty

Actrița care și-a făcut un renume atât în muzică, dar și în lumea cinematografică, a atras atenția din nou asupra sa cu ținuta specială, iar una dintre cele mai mari reviste de modă ale vedelor de peste Ocean a titrat-o.

JLo și-a promovat filmul “Marry Me”, care va avea premiera în jurul datei de Valentine’s Day, Ziua Îndrăgostiților. În comedia romantică va juca Maluma, dar și Owen Wilson.

Cum arată încălțările făcute de un brand românesc și purtate de Jennifer Lopez: "Au furat spectacolul"

Jennifer Lopez, cunoscută pentru cariera impresionantă, dar și pentru viața sentimentală condimentată, și-a promovat filmul în cadrul unui eveniment la care a apărut îmbrăcată într-o rochie tip trenci, neagră și încălțată în capodoperele create de brandul Hardot, din Sibiu.

„Actriţa arăta elegantă într-o haină cu curea neagră, peste un top cu guler gri pătat. Dar pantofii ei au furat spectacolul: o pereche de pantofi negri ascuţiţi cu bretele cu cataramă încrucişată şi o caracteristică proeminentă peek-a-boo care arăta o pedichiură nude”, au menţionat cei de la Harper's Bazaar, o publicație cu un renume mare în zona stilistică.

Citește și:

“HARDOT este un brand românesc de pantofi de lux, născut din pasiunea pentru pantofi a designerului Dana Iuga şi din iniţiativa de afaceri a partenerului său Alina Popa. Prin crearea brandului Hardot ne-am dorit să încălcăm regulile din industria încălţămintei şi să facem femeia remarcabilă”, este descrierea pe care compania românească o are pe site-ul său.

Brandul este iubit de către vedetele din afara țării și inclusiv de la Hollywood.

Citește și:

Ce spune Jennifer Lopez despre succesul său

Ea a spus că a fost greu să ajungă unde a ajuns şi că speră să fie o sursă de inspiraţie pentru fetele din întreaga lume.

„Ca femeie şi latino-americană, trebuie să munceşti de două ori mai mult pentru a primi aceleaşi ocazii. Visurile mele şi ambiţia mea i-au enervat pe oameni. Cu cât îmi spuneau mai mult că nu le pot îndeplini, cu atât mai mult ştiam că trebuie... Adevărata măsură a succesului nu stă în cifrele de box office sau în discurile vândute. Stă în faptul că inspiri fetele de toate vârstele şi culorile din lume că pot face orice vor. Visurile vă sunt limitate doar de imaginaţie şi determinarea de a nu renunţa vreodată”.


În articolul

Jennifer Lopez și-a promovat noul film "Marry Me" într-o pereche de pantofi creați în România. Cum arată încălțările care au făcut furori

:
Share pe Facebook Share pe WhatsApp