Happy People
Publicat pe 21.02.2022 la 10:58. Actualizat pe 21.02.2022 la 12:09
Oana Moșneagu, antagonista serialului “Adela”, a surprins pe rețelele de socializare într-o ținută care îi pune în evidență trupul fără cusur, însă în spatele apariției demne de laudă se află pregătiri intense pentru un nou proiect care a bucurat admiratorii.
Actrița reușește să capteze atenția fanilor de fiecare dată când postează câte ceva pe pagina sa oficială de Instagram. Oana Moșneagu a devenit foarte cunoscută în România odată cu succesul serialului românesc “Adela”, produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, ea însă a cochetat și înainte cu actoria, dar a avut parte de o explozie de imagine făcând echipă excelentă cu actorii și producătorii din prezent.
Oana Moșneagu a pregătit un proiect special pentru Happy Channel
Puțini știu că Oana Moșneagu a făcut carieră și ca model înainte de a descoperi lumea spumoasă și fascinantă de filmului. Ea a povestit în urmă cu ceva timp la CulTour, de la Happy Channel, că a avut parte de multe călătorii în țări exotice prin prisma meseriei de model.
Acesta poza pentru revista cunoscute și era parte din prezentări importante. Iată că drumul său s-a construit în jurul aparițiilor în fața obiectivelor și la scurt timp a devenit actriță.
Experiența ca model a ajutat-o enorm și încă o ajută în prezent. De curând, actrița a postat mai multe fotografii pe social media din cadrul unei ședințe foto profesionale, pentru care a îmbrăcat o rochie roșie mulată, din piele. Însă apariția sa demnă de laudă e menită să anunțe un proiect special în colaborare cu Happy Channel.
Citește și:
Actrița a fost la filmări în weekend, mai exact sâmbătă și a ținut să-și anunțe fanii: “Deși e sâmbătă, azi s-a lăsat cu filmare, o să vedeți curând ce a ieșit”. Admiratorilor le-a atras atenția faptul că actrița se alătură producțiilor marca Happy Channel și sunt nerăbdători să vadă ce producție va scoate.
Citește și:
E știe deja că serialul Adela se bucură de un succes colosal în România, producția fiind lider de audiență în fiecare joi. #dacăejoieAdela! Telespectatorii au urmărit joia trecută în număr mare continuarea poveştii Adela – Ce-i al tău e şi al meu. Cele mai noi episoade ale serialului s-au impus ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial cu vârste între 18 şi 54 de ani, potrivit Antena 1.
Aproape 1.4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, urmăreau aseară, în minutul de aur, 21:35, evoluţia personajelor în cel mai nou sezon al serialului de la Antena 1.
Ce se va întâmpla pe mai departe cu îndrăgitele personaje, telespectatorii vor afla urmărind cele mai noi episoade Adela, joi viitoare, de la 20:30, la Antena 1.