Marți - 24 octombrie, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor: Happy Channel, lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day
Publicat pe 25.10.2017 la 13:35 Actualizat pe 25.10.2017 la 13:39
Happy Channel a ocupat, ieri (24 octombrie), primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban, după ce a înregistrat audiențe aproape duble față de competitorul principal. Astfel, în intervalul 02.00-26.00, Happy Channel a obținut 0,4 puncte de rating și 2,1% cotă de piață, în timp ce PRO 2 a avut 0,2 puncte de rating și 1,1% cotă de piață.
Happy Channel s-a impus ieri în topul televiziunilor dedicate femeilor, fiind lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day.
Pe segmentul Day Time (10.00-16.00), Happy Channel a înregistrat 0,5 puncte de rating și 3,2% cotă de piață, clasând pe poziția secundă postul PRO 2, cu rezultatele 0,2 puncte de rating și 1,3% cotă de piață.
În Access (16.00-19.00), Happy Channel a fost lider absolut de audiență pe nișa posturilor pentru femei, după ce a obținut 1 punct rating și 4,1% cotă de piață. Locul al doilea a fost ocupat de PRO Gold (0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață).
În intervalul Access, Happy Channel s-a regăsit pe poziția a patra în top all channels la nivelul targetului comercial femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.
Serialul “Feriha”, difuzat între 17.00-18.00, la Happy Channel, a fost lider de audiență pe nișa posturilor pentru femei, având 0.9 puncte de rating și 4,1% cotă de piață, surclasând postul PRO Gold (0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață).
Happy Channel s-a impus și pe intervalul orar 18.01-19.00, când telespectatorii au urmărit un nou episod din cel de-al treilea sezon al serialului turcesc “Elif”, cu rezultatele 1 punct de rating și 3,7% cotă de piață. Poziția a doua a fost ocupată de PRO 2 (0,3 puncte de rating și 1,2% cotă de piață).
“O grămadă de caramele”, serial creat de Ruxandra Ion pentru postul de televiziune Happy Channel, difuzat luni și marți, de la ora 19.00, a fost ieri din nou lider de audiență pe nișa posturilor de televiziune, înregistrând 0,8 puncte de rating și 2,3% cotă de piață.
Producțiile “Elif”, “Feriha” și “O grămadă de caramele” au situat Happy Channel pe locul al cincilea în top all channels, la nivelul targetului comercial Femei 18-49 de ani, mediul urban. În curând, telespectatorii vor putea urmări în exclusivitate la postul de televiziune Happy Channel cel mai nou blockbuster turces, “Intrusul” (“Insider”). Fii cu ochii pe Happy!
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
24 octombrie 2017
Target: Femei 18-49 Urban