Happy Channel, creșteri spectaculoase de audiență
Publicat pe 04.10.2016 la 15:56 Actualizat pe 04.10.2016 la 20:41
Happy Channel, postul dedicat femeilor, are creșteri spectaculoase ale cotei de piață comparativ cu anul trecut, atât în luna septembrie cât și pe întreaga perioadă de șapte luni de la lansare.
Prima lună de toamnă a însemnat pentru divizia TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și stațiile TV separat.
Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe majoritatea intervalelor orare, pe toate cele trei target-uri relevante:
• Target 18-49 Urban: “Antenele” sunt lider în Day Time și au creșteri ale cotei de piață pe cele mai multe segmente orare, dintre care Prime Time (+ 15%) și Whole Day (+9%).
• Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care whole day și prime time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna septembrie 2015, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri.
• Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc în Whole Day, Day Time , Access și Late Fringe , înregistrând creșteri, față de luna septembrie 2015, pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day și Prime Time.
Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale cotei de piață pe TOATE intervalele orare și pe TOATE target-urile în luna septembrie 2016.
- Target 18 – 49: se apreciază la nivelul cotei de piață pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day (+22%), și Prime Time ( +30%). Antena 1 este lider de piață în Day Time, (interval orar în care se difuzează emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” precum și ediții de știri marca “Observator”). În top trei emisiuni ale stației, se află mega-producțiile “Chefi la cuțite”, “X Factor” și “Te cunosc de undeva!”. Jurnalele de știri Observatorul dimineții, Observator 13 și 16 au un procent de leadership de aproximativ 70% pe intervalele de difuzare.
- Target All Urban: este lider de piață în Day Time și Access și înregistrează creșteri ale cotei de piață pe majoritatea sloturilor orare, între care Whole Day (11%) și Prime Time (18%).
- Target Național: este lider în Day Time și Access, cota de piață evoluând pe toate intervalele orare, printe care Whole Day (17%) și Prime Time (25%).
Antena 1 a fost urmărită în luna septembrie , la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 7.5 milioane de telespectatori, în timp ce a1.ro a avut 4.656.255 de unici.
Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna septembrie pe cele mai importante intervale orare, printre care întreaga zi și Prime Time.
Antena 3 a fost urmărită de peste 3.6 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale lunii septembrie se numără “Sinteza Zilei”, “Punctul de întâlnire”, “Adevăruri ascunse”, “Subiectiv” și “Exces de putere”.
În luna septembrie, antena3.ro a avut 3.965.514 de clienți unici.
Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna septembrie, de peste 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național.
Cele mai vizionate programe ale primei luni de toamnă au fost “Star Special”, “Răi da’ buni”, “Star matinal e pe val”, “Agentul VIP” și “Star News”.
Happy Channel, postul dedicat femeilor, are creșteri spectaculoase ale cotei de piață comparativ cu anul trecut, atât în luna septembrie cât și pe întreaga perioadă de șapte luni de la lansare.
Î
nregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalele orare, pe target-ul 18-49, Femei între care Whole Day (+73%,), Prime Time (+50%), precum și de aproximativ cinci ori mai mare pe parcursul dimineții. Cele mai urmărite programe ale stației au fost, în luna septembrie, “Prizoniera dragostei”, “Elif”,
“Chemarea destinului” și “Fiorella, spune da!”.
ZU TV, postul TV care se adresează tinerilor (15-34 urban), înregistrează o creștere a cotei de piață de 120% pe intervalul morning.
Cele mai urmărite show-uri ale stației în luna septembrie au fost: Morning ZU, ZU TV e Hitul verii, Bobiceag și duba de artiști și Adevar&Provocare.
Peste nouă milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, televiziunile Grupului Intact, în timp ce în primetime numărul se ridică la 6,7 milioane, pentru luna septembrie.
Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.
Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Septembrie 2016
Perioada cu care se face comparație: Septembrie 2015.