Happy Channel, lider de audiență în prime time pe nișa posturilor pentru femei
Publicat pe 04.08.2017 la 14:04 Actualizat pe 04.08.2017 la 15:32
Joi (3 august), Happy Channel a fost lider de audienta, in prime time, pe nisa posturilor de televiziune dedicate femeilor.
Joi (3 august), Happy Channel a fost lider de audiență, în prime time, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor. Serialele turcești “Elita Societății” și “Elif” au fost pe prima poziție în clasament, pe targetul femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.
În intervalul 19.00-23.00, Happy Channel a ocupat locul fruntaș pe nișa posturilor pentru femei, înregistrând 0,5 puncte de rating și 1,9% cotă de piață, clasând pe poziția secundă TLC, care a obținut 0,3 puncte de rating și 1,3% cotă de piață. Astfel, Happy Channel a fost lider de audiență pe acest tronson.
Cel de-al treilea sezon din “Elif”, difuzat în exclusivitate la Happy Channel, continuă să se mențină în preferințele publicului feminin. În intervalul 18.59 și 20.00, “Elif” a fost pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu rezultate de 0,5 puncte de rating și 2,3% cotă de piață. Pe poziția a doua s-a aflat Film Café, cu 0,1 puncte de rating și 0,6% cotă de piață.
Happy Channel a continuat să fie lider de audiență, pe nișa posturilor dedicate femeilor, și între 20.00 și 21.59, când s-a difuzat blockbusterul turcesc “Elita Societății”, ce a înregistrat 0,6 puncte de rating și 2,3% cotă de piață. Postul Diva a ocupat poziția a doua cu 0,4 puncte de rating și 1,5% cotă de piață.
Una dintre cele mai urmărite telenovele ale anilor ‘90, “Esmeralda” a poziționat Happy Channel pe locul al cincilea, în top channels, la nivelul targetului femei 18-49 de ani, urban. Între 14.00 și 15.56, “Esmeralda” a înregistrat 0,7 puncte de rating și 4,8% cotă de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
3-Aug-17