Marți, Happy Channel a fost lider de audiență cu cele trei seriale turcești. “Elif”, “Feriha” și “Elita Societății” au situat Happy Channel pe primul loc în topul televiziunilor dedicate femeilor
Publicat pe 26.07.2017 la 16:34 Actualizat pe 26.07.2017 la 16:45
Marti (25 iulie), serialele turcești “Elif”, “Feriha” si “Elita Societății” au fost in topul preferintelor telespectatorilor.
Marți (25 iulie), serialele turcești “Elif”, “Feriha” și “Elita Societății” au fost în topul preferințelor telespectatorilor, reușind să claseze Happy Channel pe primul loc pe nișa televiziunilor dedicate femeilor.
Cel de-al doilea episod din sezonul trei al serialului fenomen “Elif”, difuzat în exclusivitate la Happy Channel, a fost marți (25 iulie) lider de audiență pe nișa dedicată posturilor de televiziune pentru femei. În intervalul 18.59-20.00, Happy Channel a ocupat locul fruntaș, obținând 0,9 puncte de rating și 3,3% cotă de piață, în timp ce pe locul al II-lea s-a aflat TLC cu 0,4 puncte de rating și 1,3% cotă de piață. Poziția a treia i-a revenit postului DIVA, urmat în clasament de Acasă TV și Film Café.
Un alt blockbuster turcesc, difuzat la Happy Channel, “Feriha” a fost lider de audiență în intervalul 17:01-18:58, obținând 0,4 puncte de rating și 1,7% cotă de piață. Pe locul al doilea s-a clasat postul Acasă TV, înregistrând 0,2 puncte de rating și 0,9% cotă de piață.
Happy Channel a fost lider de audiență și pe intervalul 20.01-21.59, când a fost difuzat serialul turcesc “Elita Societății”. Aflat pe primul loc în topul televiziunilor dedicate, Happy Channel a avut 0,5 puncte de rating și 1,5% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a clasat Diva cu 0,3 puncte de rating și 0,8% cotă de piață.
În top all channels, pe targetul femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, “Elif” a situat Happy Channel pe locul cinci.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 Urban