Dimineața cu Happy: Exerciții de înviorare pentru o dimineață mai bună

Publicat pe 26.08.2020 la 08:32 Actualizat pe 26.08.2020 la 15:15

Da, cafeaua te trezește de dimineață, dar ceea ce te-ar pune cu adevărat în funcțiune sunt câte exerciții fizice. Corpul nostru stă în repaus pentru câteva ore în timpul somnului, motiv pentru care are nevoie de o scânteie pentru a porni de dimineață, asemeni unui motor. Pe lângă asta, exercițiile fizice te destresează și-ți lipezesc mintea, eliminând anumite substanțe nocise.

Exerciții de campion pentru o dimineață de nota 10

Exerciții de inviorare sunt diferite de programul de work-out de la lasa, ceea ce înseamnă că pot fi puse în aplicare cu ușurință de către toată lumea. În mare parte sunt mișcări de „trezire” a mușchilor și de alimentare cu energie pentru ziua ce urmează.

Stâlpul cu frangii

Stai drept, în picioare, departează picioarele la nivelul umerilor, relaxează-ți complet brațele și rotește-ți corpul în jurul axei coloanei vertebrale, cu transfer de greutate completă, crescând treptat intensitatea exercițiului.

Rostogoliri

Pune-ți o salteluță de yoga pe podea și așează-te. trage-ți picioarele spre tine și tine-te de ele cu ambele mâini, asta o să-ți ofere echilibru și rigiditate. Acum fă mișcari ușoare de înainte și înapoi (respectiv, în față și pe spate).

Lumânarea

Cu toții știm din propria copilărie cum se face lumânarea, deci poziționarea exercițiului nu mai este un secret. Ceea e nu știi este că acest gen de exercițiu îți pune în funcțiune fluxul sanguin cerebral, astfel se transmit semnale positive în tot corpul.

Aplecări

Clasicele aplecări pe care le făceam cu toții în gemnaziu la ora de educație fizică. Depărtează-ți ușor picioarele și apleacăte cu ambele mâine către piciorul stâng și menține puțin acolo, apoi treci la piciorul stâng, repetând mișcarea. Este un exercițiu foarte bun pentru persoanele cu dureri de spate, întărind muschii parții inferioare a spatelui.

Întinderi

Întinde-te pe spate, încrucișează-ți degetele și întinde-ți mâinile pe spate, cât mai departe de umeri. Degetele de la picioare trebuie să fie în permanență întinse în față. Păstrează-te în poziție cât de mult poți. Exercițiul are rol de relaxare și eliberare, numai bun pentru o zi plină la serviciu.

O zi plină de energie și voie bună!

Sursă: Claudia Nicolae.ro

Citește și: Dimineața cu Happy: un start productiv, o zi productivă

În articolul

Dimineața cu Happy: Exerciții de înviorare

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 13 iunie 2024. Berbecii au nevoie de motivație. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Coldplay a umplut toate hotelurile din Capitală, înainte de concertul de pe Arena Naţională. Cât a ajuns să coste o cameră: "Suntem sold out!"
a1.ro
Înălțarea Domnului 2024: Tradiții, superstiții și obiceiuri pe 13 iunie. Ce nu este bine să faci azi
HelloTaste.ro
Crochete din mămăligă cu parmezan și sos de brânzeturi
Catine
Zeppole. Rețetă de gogoși din bucătăria italiană
useit.ro
CEO-ul Nokia a realizat primul apel telefonic 3D „imersiv” din lume. Cum ar putea schimba modul în care vorbim 
as.ro
Cea mai cunoscută amantă din România a avut un mesaj direct despre bani: „E foarte bine să fii materialist”
MediCOOL
Sfaturi pentru a avea mai multă energie. Metode de a preveni oboseala
Spynews
Mesajul de adio al Ancăi Molnar. Make-up artistul vedetelor a pierdut lupta cu cancerul, la 34 de ani: ”Voi continua să vă veghez mereu”
DeParinti
Alina Bordea a vorbit despre ce se întâmplă cu mama și copilul în timpul unei nașteri naturale la DePărinți.ro | Parenting 2.0 cu Laura Cosoi
MediCOOL
Diabetul gestațional: din ce cauze apare, ce simptome are și cum se tratează
HelloTaste
Prăjitură cu cireșe și cocos. Rețetă simplă de desert delicios și aromat
x