Cum transformi o vrăjitoare într-o doamnă de oraș: pui un ”treling” pe ea și o dai cu ”ruj roșu pe bot”
Publicat pe 17.08.2017 la 10:18 Actualizat pe 30.08.2017 la 18:31
Cele două trebuie sa conceapa un plan ca Victor sa ia cu Zorica si cu incantatiile ei.
O avea ea ”harul de la mămica”, dar și vrăjitoria asta are tainele ei: ”nu merge așa, de la depărtare”, le explică Zorica (Virginia Rogin) profanelor ei gazde, Geanina (Ioana Ginghină) și Pamela (Doinița Oancea).
Cele două trebuie să conceapă un plan ca Victor să ia contact cu Zorica și cu incantațiile ei, dar musai fără să o recunoască, deoarece știm (încă din sezonul 1 al iSerialului ”Când mama nu-i acasă”) că el are oroare de prezența ei.
Așadar, o idee i se arată chiar Zoricăi: ”Bre, Geanino, tu cap ai, minte îți mai trebuie căcălău. Eu mă gândesc să mă îmbraci așa, ca pe spălăcitele alea, să mă boiești, să mă spoiești, să mă rujezi așa frumos, cu bot, și zici că ți-ai tras manajeră!”
S-a descurcat oare Geanina să respecte cerințele deghizării? Vrei să vezi cum arată Zorica în rol de distinsă ”manajeră spălăcită”, ”spoită” și îmbrăcată în ”treling” (că așa ”se poartă acum”)?
Dă play pe video-ul de mai jos și urmărește episodul 2 din sezonul 2 al iSerialul ”Când mama nu-i acasă”.
Aici ai episodul 1 din sezonul 2 de iSerial.
Aici ai episodul 2 din sezonul 2 de iSerial.
Aici ai episodul 3 din sezonul 2 de iSerial.
Aici ai episodul 4 din sezonul 2 de iSerial.
Aici ai episodul 5 din sezonul 2 de iSerial.
Aici ai episodul 6 din sezonul 2 de iSerial.
Toate cele șase episoade din sezonul 2 al iSerialului ”Când mama nu-i acasă” pot fi vizionate, de acum, și pe tvhappy.ro, cu sprijinul celor de la Tymbark România.
iSerialul ”Când mama nu-i acasă” a fost lansat, pe Happy Channel, în primăvara acestui an. Proiectul, ce portă semnătura inconfundabilă a Ruxandrei Ion, reprezintă o premieră în televiziunea din România. Este primul serial filmat integral cu telefonul mobil. Primul sezon s-a bucurat de un succes uriaș, el fiind urmărit, doar pe canalul de YouTube Happy Channel de peste opt milioane de ori. Iar cel de-al doilea sezon a fost lansat pe 19 iulie, exclusiv pe antenaplay.ro.