5 exerciții pentru abdomen plat pe care le poți face acasă

Publicat pe 27.07.2020 la 15:29 Actualizat pe 27.07.2020 la 15:37

profimedia

Dacă dorești să ai un corp de invidiat tot timpul anului, nu doar pe perioada sezonului estival, este timpul să asociezi dietei tale și niște exerciții fizice pentru a obține un abdomen plat. Atunci când nu ai suficient timp să ajungi la sală sau când pandemia te împiedică să o faci, nu trebuie să îți mai găsești scuze. Iată câteva exerciții pentru abdomen plat pe care le poți face la tine acasă.

5 exerciții pentru abdomen plat

1.Exercițiul tip plank

Pentru a efectua acest exercițiu este necesar să te poziționezi în poziția de flotare, lăsându-ți greutatea pe antebrațe, în timp ce îndoi coatele și sprijini picoarele pe vârfuri. Este important să menții corpul pe linie dreaptă pentru ca exercițiul să fie făcut corect. Menține pentru cel puțin 10 secunde și fă 10 repetări.

2.Exercițiu tip forfecare

Întinde-te pe saltea, așează mâinile cu palmele în jos, sub fese. Umerii trebuie să fie ușor ridicați și picioarele întinse. Din această poziție trebuie să începi forfecarea sus-jos.

3.Exercițiu tip cățărare

Acest exercițiu se execută din poziția de flotare, așezând palmele la nivelul umerilor, sprijinindu-te pe vârfuri. Adu unul dintre genunchi la piept, ținând abdomenul încordat și spatele drept. Fă câte 15-20 de repetări pentru fiecare parte.

4.Exercițiu pentru abdomenul inferior

Stai întins pe spate cu genunchii îndoiți și brațele pe lângă corp. Pentru a efectua corect exercițiul, călcâiele trebuie să fie trase spre bazin. Ridică genunchii la piept în timp ce păstrezi jumătatea superioară la sol. Inspiră când lași picioarele pe podea și expiră când ridici genunchii la piept. Repetă acest exercițiu de 15-20 de ori.

5.Exercițiu tip bicicleta

Pentru acest exercițiu, poziționează mâinile la ceafă, ridică picioarele la 45 grade și ridică genunchiul drept în timp ce încerci să duci cotul stâng spre a-l atinge, rotind trunchiul. Repetă și pentru partea opusă, alternând stângul cu dreptul. Este indicat să execuți 2 seturi a câte 10-15 repetări.

Sursă: bodyshapetransformation.com, etopsport.ro

CITEȘTE ȘI

5 beneficii ale exercițiilor de yoga

5 motive să nu renunți la jogging

În articolul

5 exerciții pentru abdomen plat pe care le poți face acasă

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

Cele mai noi

Happy People • la 01:31
Fiica lui Ninel Conde și a lui Ari Telch, Sofia, profund afectată de expunerea publică de care a avut parte pe vremea când era doar un copil
Happy People • ieri la 14:50
Fosta membră RBD a născut. Dulce María și Paco Álvarez sunt oficial fericiții părinți ai unei fetițe
Happy People • ieri la 12:32
Cum arată Özge Yagiz fără urmă de machiaj pe chip. Cât de frumoasă este actrița din "Jurământul"
Happy People • ieri la 11:24
Imagini rare de la nunta Thaliei. Cum arăta vedeta în urmă cu 20 de ani
Happy People • pe 03.12 la 14:39
Eduardo Yañez, actorul din “Destilando Amor”, a mărturisit că a fost pe punctul de a-și lua viața
Happy People • pe 03.12 la 11:48
Protagonistul serialul „Jurământul”, Gokberk Demirci, este un mare iubitor de animale. Imaginile care au topit inimile fanilor