Marți - 24 octombrie, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor: Happy Channel, lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day

Publicat pe 25.10.2017 la 13:35 Actualizat pe 25.10.2017 la 13:39

Happy Channel a ocupat, ieri (24 octombrie), primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban, după ce a înregistrat audiențe aproape duble față de competitorul principal. Astfel, în intervalul 02.00-26.00, Happy Channel a obținut 0,4 puncte de rating și 2,1% cotă de piață, în timp ce PRO 2 a avut 0,2 puncte de rating și 1,1% cotă de piață.

Happy Channel s-a impus ieri în topul televiziunilor dedicate femeilor, fiind lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day.
Pe segmentul Day Time (10.00-16.00), Happy Channel a înregistrat 0,5 puncte de rating și 3,2% cotă de piață, clasând pe poziția secundă postul PRO 2, cu rezultatele 0,2 puncte de rating și 1,3% cotă de piață.

În Access (16.00-19.00), Happy Channel a fost lider absolut de audiență pe nișa posturilor pentru femei, după ce a obținut 1 punct rating și 4,1% cotă de piață. Locul al doilea a fost ocupat de PRO Gold (0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață).
În intervalul Access, Happy Channel s-a regăsit pe poziția a patra în top all channels la nivelul targetului comercial femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.

Serialul “Feriha”, difuzat între 17.00-18.00, la Happy Channel, a fost lider de audiență pe nișa posturilor pentru femei, având 0.9 puncte de rating și 4,1% cotă de piață, surclasând postul PRO Gold (0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață).

Happy Channel s-a impus și pe intervalul orar 18.01-19.00, când telespectatorii au urmărit un nou episod din cel de-al treilea sezon al serialului turcesc “Elif”, cu rezultatele 1 punct de rating și 3,7% cotă de piață. Poziția a doua a fost ocupată de PRO 2 (0,3 puncte de rating și 1,2% cotă de piață).

O grămadă de caramele”, serial creat de Ruxandra Ion pentru postul de televiziune Happy Channel, difuzat luni și marți, de la ora 19.00, a fost ieri din nou lider de audiență pe nișa posturilor de televiziune, înregistrând 0,8 puncte de rating și 2,3% cotă de piață.

Producțiile “Elif”, “Feriha” și “O grămadă de caramele” au situat Happy Channel pe locul al cincilea în top all channels, la nivelul targetului comercial Femei 18-49 de ani, mediul urban. În curând, telespectatorii vor putea urmări în exclusivitate la postul de televiziune Happy Channel cel mai nou blockbuster turces, “Intrusul” (“Insider”). Fii cu ochii pe Happy!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
24 octombrie 2017
Target: Femei 18-49 Urban

În articolul

Marți - 24 octombrie, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor: Happy Channel, lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 2 mai 2024. Taurii trebuie să se concentreze pe carieră. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Comandă-record la o terasă de 1 Mai. Câţi mici a putut să cumpere un român
a1.ro
Vlad Gherman, imaginea la bustul gol care a încins imaginația fanelor. Cum s-a fotografiat cu o lună înainte de nuntă
HelloTaste.ro
Friptură de miel cu vin și usturoi. Rețetă pentru masa de Paște
Catine
Cât timp se fierb ouăle pentru Paște, înainte de a fi vopsite. Trucuri ca să iasă perfecte
useit.ro
Directoarea Twitter care dormea pe jos să-l susțină pe Elon Musk a ajuns la Meta. De ce a ales să ajungă la competitorul X
as.ro
Averea lui Ionuţ Negoiţă a „explodat”! Ce loc ocupă acum omul de afaceri în topul celor mai bogaţi români!
MediCOOL
Simptomul mai puțin cunoscut de cancer colorectal pe care ar trebui să-l urmărești
Spynews
Cand este Înăltarea Domnului în 2024. Se sărbătorește la 40 de zile după Paște
DeParinti
Tot ce trebuie să știi despre piciorul plat sau platfus: cauze, diagnostic și tratament
MediCOOL
Beneficiile consumului de migdale. Motive pentru a le include în dieta ta
HelloTaste
Cu ce se curăță vopseaua de ouă de pe mâini. Cele mai simple și eficiente trucuri
x