Happy Channel, lider de audiență pe nișa dedicată posturilor de televiziune pentru femei
Publicat pe 06.07.2017 la 14:21 Actualizat pe 19.02.2018 la 17:40
Happy Channel, post de televiziune dedicat femeilor, a inregistrat miercuri audiențe foarte bune.
Happy Channel a fost, miercuri, lider de audiență la nivelul întregii zile pe nișa posturilor dedicate femeilor, obținând 0,2 puncte de rating și 1, 2 % share, dar și în prime time, când a atins 0,3 puncte de rating și 1,2 % share pe targetul femeilor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.
Happy Channel, post de televiziune dedicat femeilor, a înregistrat miercuri audiențe foarte bune. Noile seriale turcești, „Feriha” și „Elita Societății”, au reușit să cucerească publicul cu poveștilor lor.
Lansat de scurt timp la Happy Channel, unul dintre blockbusterele actuale turcești, “Elita societății” („High Society aka Yüksek Sosyete”), a obținut 0,4 puncte de rating și 1,4% share, fiind lider pe nișa dedicată femeilor, în intervalul 20.00-21.59. Pe același tronson, pe locul doi s-a clasat postul Diva cu 0,2 puncte de rating și 0,5 % share, iar pe locul trei s-a aflat Acasă TV.
Difuzat în exclusivitate în România, după țara de origine, serialul prezintă două lumi total opuse, cea a săracilor și cea a bogaților.
“Elita Societății” îi aduce în centrul atenției pe Kerem (Engin Öztürk), care provine dintr-o familie de oameni săraci, Mert (Ozan Dolunay) care face parte dintr-o familie bogată și Cansu (Hazar Ergüçlü), fata cea mică a unei familii bogate din înalta societate.
De asemenea, povestea de dragoste dintre Feriha Yılmaz (Hazal Kaya) și Emir Sarrafoğlu (Çağatay Ulusoy) a fost urmărită cu mare interes de telespectatorii Happy Channel. Între orele 18.02-19.59, serialul “Feriha” a înregistrat miercuri 0,3 puncte de rating și 1,5% share. Și în acest interval, Happy Channel s-a situat pe primul loc, iar pe poziția a doua s-a aflat postul de televiziune Film Café, obținând 0,2 puncte de rating și 1,1% share, fiind urmat de Acasă TV.
Serialul “Feriha” poate fi urmărit de telespectatori, de luni până vineri de la ora 18.00, iar “Elita Societății” de la ora 20.00, la Happy Channel.
Sursa date de audiențe: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 de ani, Urban