Happy Channel, lider de audiență în prime time, pe nișa posturilor pentru femei
Publicat pe 10.08.2017 la 17:15 Actualizat pe 10.08.2017 la 18:13
In intervalul 19.00-23.00, pe targetul femeilor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, mediul urban, Happy Channel a inregistrat 0,5 puncte de rating și 1,8% cota de piata.
Miercuri (9 august), Happy Channel a fost lider de audiență, în prime time, pe nișa posturilor de televiziune dedicate femeilor. În intervalul 19.00-23.00, pe targetul femeilor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban, Happy Channel a înregistrat 0,5 puncte de rating și 1,8% cotă de piață. Pe poziția secundă, s-a aflat Acasă Gold, cu 0,3 puncte de rating și 1%cotă de piață.
Serialele turcești “Elif” și “Elita Societății” au situat Happy Channel pe prima poziție, miercuri (9 august), în clasamentul televiziunilor pentru femei.
Difuzat în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al treilea sezon al serialului turcesc “Elif” rămâne unul dintre programele preferate ale telespectatorilor. În intervalul 18.58 - 20.02, Happy Channel a fost lider de audiență cu 0,7 puncte de rating și 3,2% cotă de piață, surclasând postul Acasă TV, care a înregistrat 0,5 puncte de rating și 2,3% cotă de piață.
Happy Channel și-a menținut poziția de lider, pe nișa posturilor dedicate femeilor, și între orele 20:02-22:00, când a fost difuzat “Elita Societății”, care a atins 0,6 puncte de rating și 2% cotă de piață. Pe locul al doilea s-a aflat Acasă Gold, cu 0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
9-Aug-17