Copiii, tintele pietei producatoare de jocuri
Publicat pe 03.09.2010 la 00:35
Producatorii de jocuri se confrunta cu aparitia unei noi piete, cea a copiilor cu varsta cuprinsa intre opt si 11 ani, dupa cum informeaza Reuters.
Aceasta categorie de utilizatori care este in continua crestere a determinat aparitia unor jocuri precum World of Cars Online sau Star Wars: Clone Wars Adventures.
De asemenea, cu cat baietii si fetele de opt pana la 11 ani cresc, cu atat succesul World of Warcraft sau Farmville creste.
In 2007, cand compania de cercetari de piata KidSay a intrebat baietii ce jocuri online au jucat in ultimele doua saptamani, 35% dintre acestia au declarat "niciunul".
Insa, un nou sondaj a descoperit ca 91% dintre baieti si 93% dintre fetele care au acum 8 pana la 11 ani joaca in mod frecvent jocuri online.
"Numarul familiilor care au Internet acasa a crescut simtitor in ultimii ani, iar acest lucru a facilitat accesul copiilor la jocurile online", a declarat Wanda Meloni.
In ultimii ani, companii precum Sony Online Entertainment, Electronic Arts si Disney Online au incercat sa lanseze cat mai multe jocuri online, gratuite, iar acum succesul se vede.
"Free Realms", de la Sony, a atras peste 12 milioane de utilizatori numai din America de Nord si Europa, in primele 16 luni de la lansare.
"Am vrut sa cream un mediu sigur pentru cei mici, de asta avem asa multi utilizatori copii. Si credem ca si utilizatorii nostri mai in varsta joaca acum, impreuna cu copiii lor, jocul nostru", a declarat John Smedley, presedintele Sony Online Entertainment.
"World of Cars Online" este ultimul joc de acest tip lansat de Disney si a devenit imediat un succes. Conform companiei de sondaje M2, copiii iubesc jocurile care provin de la branduri cunoscute, cum este si Disney.
Sursa: Intact News
Foto: www.buzzaboutgames.com