Cum ne întărim imunitatea în sezonul rece. Tot ce trebuie să știi pentru tine și sănătatea familiei tale

Publicat pe 04.11.2020 la 19:30 Actualizat pe 05.11.2020 la 10:36

Imunitatea noastră este scutul pe care îl deținem împotriva tuturor lucrurilor exterioare care vor să ne facă rău, de la germeni, bacterii, la răceli și viroze. Nivel imunității noastre dictează capacitatea sistemului nostru de a lupta cu factorii exterior.

Profimedia

Sistemul nostru imunitar și sănătatea generală a corpului noastru ar trebui să ne preocupe mereu, însă, în sezonul rece imunitatea necesită o grijă și mai sporită. Frigul este un factor care scade imunitatea.

Cum ne întărim sistemul imunitar, potrivit csid

Probioticele

Probioticele se regăsesc în proporție de 70-80% la nivelul intestinului în corpul nostru. Rolul acestor probiotice este de a împiedica dezvoltarea microorganismelor care pot provoca infecții, crescând astfel sistemul imunitar.

Probioticele se regăsesc în alimente obținute în urma fermentării, precum: iaurtul, castraveții murați, kefirul. Însă se găsesc și în urturoi, banane, ceapă și ovăz.

Vitamina C

Cu toții suntem informați despre faimoasa vitamina C și de minunile pe care le poate face pentru sistemul nostru imunitar. Vitamina C are are funcția de a produce globulele albe, care au rolul de a apăra organinsmul împotriva factorilor externi. Se găs=ește în special în citrice, dar și în măceșe, cătină, ardei iuți, arde verzi, broccoli și varză. Suplimentele pe baza de Vitamina C sunt, de asemenea, bine venite.

Zinc

Zincul joacă un rol extrem se important în viața noastră. Studiile arată că nivelul de zinc din corpul nostru dictează scăderea sau creșterea imunității noastre. Pentru că zincul are proprietăți antioxidante previne infecțiile din organism. Zincul se găsește în: germenii de grâu, semințe de in, semințe de dovleac, nucile.

Vitamina D

Nivelul de vitamina D este dat de stresul cu care ne confruntăm zilnic, fiind unul dintre cei mai importanți factori. Stresul diminuează vitamina D, motiv pentru care menținerea nivelului de vitamina D este primordial, mai ales în sezonul rece. Se găsește în următoarele alimente: carnea de pește, laptele, uleiul de cod, gălbenușul de ou.

De asemenea, ceea ce trebuie să înțelegem este că stilul nostru de viață este strâns legat de imunitatea corpului nostru. O dietă echilibrată și un stil de viață eficient sunt primordiale în combaterea virușilor. Mișcarea ar trebui introdusă în viața fiecăruia dintre noi, până și o plimbare zilnică făcută prin parc poate face diferența.

Citește și: Rodia: fructul minune. Beneficii și proprietăți Ce spune acneea despre tine. Afecțiunile din spatele aspectului fizic

În articolul

Cum ne întărim imunitatea în sezonul rece. Tot ce trebuie să știi pentru tine și sănătatea familiei tale

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 3 decembrie 2022. Gemenii se gândesc la viitorul lor. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
ANM anunță temperaturi de primăvară în Decembrie, posibil și de Sărbători. Prognoza meteo de Crăciun și Revelion
a1.ro
Cum răspunde Oxi acuzațiilor că Chefi la cuțite ar fi regizat. Roxana Crudu a dat cărțile pe față: „Nu m-a pus nimeni să vorbesc”
HelloTaste.ro
Spaghete cu ton și sos de roșii. O rețetă simplă pentru o masă gustoasă
Catine
Ce nu e recomandat să cumperi online. De ce e mai bine să mergi în magazine pentru anumite produse
useit.ro
Cea mai lungă viețuitoare din lume poate crea un „zid de moarte”. Experții nu au mai văzut așa ceva până acum
as.ro
Ion Țiriac, apariție rară alături de o tânără misterioasă. Cum arată femeia cu care s-ar iubi miliardarul
Antenastars
Motivul pentru care Selly nu își mai cumpără haine de lux
Spynews
Cât timp rezistă vinetele coapte la congelator. Avertismentul specialiștilor
x