O americancă a consumat DOAR cafele și snack-uri, timp de un an, de la același brand
Publicat pe 04.01.2014 la 15:16 Actualizat pe 04.01.2014 la 16:10
O femeie din Seattle, Washington, știe că nu este de glumit cu rezoluțiile de Anul Nou. Americanca trăiește fiecare zi respectând religios dorințele pe care și le-a pus în urmă cu un an, ajungând în 2013, să se hrănească numai cu produse de la Starbucks!
Beautiful Existence (numele de bloggeriță al americancei) s-a „închinat” anul trecut unei singure figuri celebre: sirenei de la Starbucks. Femeia și-a petrecut fjecare zi consumând produsele companiei mamă precum și cele care aparțin de Tazo și Evolution Fresh, două branduri preluate de Starbucks.
Nu a ținut cont de zile de naștere sau Sărbători precum Ziua Recunoștinței și Paștele evreiesc. Beautiful Existence a încercat lunar altă tematică și cafea, încercând să țină cont de numărul caloriilor și echilibrul alimentar. Eforturile sale au fost documentate prin foto și video pe site-ul său, for1yearofmylife.com, unde a explicat motivul rezoluției sale:
„De ce? De ce fac asta? Pentru că iubesc să fiu om și iubesc faptul că am oportunitatea de a mă întreba 'De ce' în primul rând! Ador să pun întrebarea asta pentru că răspunsul doar mă provoacă să-mi pun alte întrebări despre viață”.
Într-adevăr, întrebările femeii nu se opresc aici. Anul acesta, Beautiful Existence vrea să învețe toate sporturile de recreație, după ce, în trecut, a reușit să cumpere doar de la Goodwill un an întreg și să folosească toate sfaturile din revista „Parents” (2012).