Patru solutii la indemana, pentru probleme de sanatate frecvente

Publicat pe 03.01.2012 la 10:53

Bauturi acidulate sau fructe - ce anume dauneaza mai mult danturii tale? Vinul, berea sau vodka - ce anume e mai bun pentru oase? Cum putem preveni depresia - band cafea, ciocolata calda sau ceai? Pentru a afla raspunsurile la aceste intrebari, citeste articolul de mai jos!

Ce e mai bun pentru oase: Vinul, berea sau vodka?

Vinul. Un studiu efectuat pe o mie de gemeni trecuti de 50 de ani si aflati la post-menopauza a demonstrat ca un pahar de vin pe zi determina o densitate minerala mai mare a oaselor.

Spre deosebire de bere si bauturile spirtoase, vinul rosu are un efect pozitiv asupra oaselor, datorita coajelor de struguri care nu sunt indepartate inainte de procesul de creare a vinului.

Ce anume ar putea vindeca impotenta: Croissantele, cerealele sau ouale fierte?

Cerealele. Contin vitamina B3, cunoscuta si ca niacina, care ajuta barbatii in vindecarea problemelor erectile.

Cercetatorii de la Universitatea Chinezeasca din Hong Kong au studiat 161 de barbati care sufera de impotenta. Acestia au luat doua sau trei pastile de 500 miligrame de niacina in fiecare zi, timp de 12 saptamani. La finalul studiului, s-a descoperit ca viata sexuala a barbatilor care au luat aceasta pastila s-a imbunatatit considerabil, comparativ cu cei care au luat placebo.

Oamenii de stiinta cred ca suplimentul zilnic de niacina stimuleaza circulatia sangelui in regiunea pelviana, prin reducerea nivelului de colesterol din arterele principale.

Cerealele reprezinta un aliment la indemana, care are proprietatea de a-ti oferi o treime din doza necesara de niacina; si painea integrala si carnea rosie - in special ficatul au acelasi efect.

Ce anume previne depresia: Ceaiul, cafeaua sau ciucolata calda?

Cafeaua. Femeile care beau patru sau mai multe cesti de cafea pe zi au de cinci ori mai putin riscuri de a suferi de depresie. Doua sau mai multe cani de cafea pe zi reduc riscul cu doar 15%.

Cafeaua este de departe un factor de influenta mai mare in ceea ce priveste depresia, decat ceaiul sau ciocolata calda.

Rezultatul acesta a fost publicat in Jurnalul Asociatiei Medicale de Medicina, in urma unui studiu efectuat pe 51.000 de femei, pe o perioada mai lunga de 10 ani.

Ce dauneaza mai tare danturii: Merele sau bauturile acidulate?



Merele. Intr-un studiu realizat pe o mie de barbati si femei, cei care au mancat mere cu regularitate au fost de 3.7 ori mai expusi problemelor dentare decat ceilalti.

Surprinzator, cei care au baut in fiecare zi bauturi carbogazoase nu au fost expusi nixciunui risc aditional, conform cercetatorilor de la Institutul Dentar din Londra "King's College".

Sursa / Foto: Daily Mail

În articolul Patru solutii la indemana, pentru probleme de sanatate frecvente:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
PARTENERI
Kris Jenner, dezamăgită din cauza unui lifting facial de 100.000 de dolari. Cum au surprins-o fotografii pe vedetă
Catine.ro
Kris Jenner, dezamăgită din cauza unui lifting facial de 100.000 de dolari. Cum au surprins-o fotografii pe vedetă
Joburile fictive unde angajatorul decide mereu să "meargă mai departe cu un alt candidat". Care e explicaţia
observatornews.ro
Joburile fictive unde angajatorul decide mereu să "meargă mai departe cu un alt candidat". Care e explicaţia
Salma Hayek a întors toate privirile într-un costum roșu la deschiderea Campionatului Mondial. Cum arată ținuta purtată de vedetă
a1.ro
Salma Hayek a întors toate privirile într-un costum roșu la deschiderea Campionatului Mondial. Cum arată ținuta purtată de vedetă
Happy Channel
HelloTaste.ro
Happy Channel
Vatrushka rusească. Plăcintă tradițională cu brânză dulce
Catine
Vatrushka rusească. Plăcintă tradițională cu brânză dulce
Apple a dezvăluit noua versiune AI a Siri. De ce nu va fi disponibilă în Europa
useit.ro
Apple a dezvăluit noua versiune AI a Siri. De ce nu va fi disponibilă în Europa
Porecla bizară a noului iubit al Simonei Halep. Părinţii fostei sportive au intrat în pământ de ruşine când au aflat
as.ro
Porecla bizară a noului iubit al Simonei Halep. Părinţii fostei sportive au intrat în pământ de ruşine când au aflat
Alimente care pot provoca arsuri la stomac. Ce poate declanșa acest simptom digestiv
MediCOOL
Alimente care pot provoca arsuri la stomac. Ce poate declanșa acest simptom digestiv
Soția lui Florin Salam, făcută praf din cauza rochiei de la nunta lui Dani Stoian: ”Nu se compară cu Fănica nici în vise!”
Spynews
Soția lui Florin Salam, făcută praf din cauza rochiei de la nunta lui Dani Stoian: ”Nu se compară cu Fănica nici în vise!”
Cauze ale problemelor de comportament la copii
DeParinti
Cauze ale problemelor de comportament la copii
Avantajele exercițiilor fizice realizate cu propria greutatea corporală
MediCOOL
Avantajele exercițiilor fizice realizate cu propria greutatea corporală
Happy Channel | V2
HelloTaste
Happy Channel | V2
close
x